reklama

Poznanie

Život nie je len letom ponad oblaky, ale aj letom pod nimi, keď sú čierne ako havranie oči, z ktorých idú slzy neba. Každý máme svoje slabé chvíľky, ani som si neni istá, či je to ten správny podtón témy, o ktorej chcem písať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aká som? Aká by som chcela byť? Neraz sa pýtam samej seba. Život je však často zložitejší než by som ho chcela mať. Niekedy závidím ľuďom, ktorí berú život tak ako ide. Ale aj nespokojnosť a zvedavosť skrýva diamant v sebe. Byť v niektorých chvíľach dňa nešťastná a nespokojná je darom tvorivých ľudí.

 Žiť v rovnováhe so sebou a prostredím, ľuďmi a spoločnosťou. To by malo byť jadrom rovnováhy človeka. Keď si chceme veci komplikovať, kladieme si otázky , ako ide dohromady táto rovnováha.

Kladiem si aj otázku, ako sa dá nájsť samú seba. A či je správne nájsť odpovede na niečo, čo ani neviem ,či je správne sa pýtať. A vôbec ako sa človek môže dopracovať k svojmu pravému ja? Čo ak sa človek ešte viac zamotá, keď sa zahĺbi a rozmýšľa často o tom ako aj o tom, že nie je so sebou spokojný.. Ale keď sa neskúsi pýtať sa, skúmať a všetko možné si vyskúšať, obuť si topánky rôznych príbehov, k ničomu nepríjde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
The Summer of Sangaile
The Summer of Sangaile (zdroj: http://cdn.hitfix.com)

Kritériom je dobrá prispôsobivosť k svetu . Ale čo človek robí preto, že to chcel on sám a čo kvôli prispôsobivosti? A tak hľadám a vydávam sa na cestu. Na cestu netrápiť sa a zažiť pocit šťastia. Byť duševne aj psychicky vyrovnaná.

Som turista, ktorý putuje k svojmu ja. Ale kadiaľ ísť? To najdôležitejšie som už spravila.

Rozhodla som sa nikdy nevzdať.

Eva Hoštáková

Eva Hoštáková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nevedomosť pre mňa samú ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu