reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Hoštáková

Eva Hoštáková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nevedomosť pre mňa samú ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dobrú noc a bodka

Eva Hoštáková

Dobrú noc a bodka

Každý z nás môže písať vlastné názory, čokoľvek, čo je v rámci určitej morálky. Dnes je to len jeden obyčajne napísaný príbeh so skrytým posolstvom, čo sa rozhodlo napísať jedno mladé dievča. Nie dlhý. Nie mini. Taký akurát. :)

  • 14. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 0
Odkrvnené sýte hlavy

Eva Hoštáková

Odkrvnené sýte hlavy

Sarkazmus to nie je. Našepkám Vám. Keď sa 21. Storočie s gigantickým výdobytkom techniky a noviniek, kníh, informácií a chtíčov nevie zmestiť do kože jedného človeka, vzniká z toho sociálno-psychologický chaos jednotlivca.

  • 21. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 891x
  • 0
Poznanie

Eva Hoštáková

Poznanie

Život nie je len letom ponad oblaky, ale aj letom pod nimi, keď sú čierne ako havranie oči, z ktorých idú slzy neba. Každý máme svoje slabé chvíľky, ani som si neni istá, či je to ten správny podtón témy, o ktorej chcem písať.

  • 25. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 0
Počúvanie tichého volania priamo z kurína

Eva Hoštáková

Počúvanie tichého volania priamo z kurína

Každý deň ponúka nekonečno možností vybrať si. Stačí len vnímať. Priznávam, som obyčajným človekom, čo si hneď všetko nevšimne a nepoučí sa. No snaží sa.

  • 13. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 397x
  • 3
Predstavte si seba v rukách handicapovaného

Eva Hoštáková

Predstavte si seba v rukách handicapovaného

Keby váš otec mal rozum 6-ročného dieťaťa. Pri rozprávaní s ním by ste zistili, že je niekoľko rokov mentálne pozadu, nevie ani koľko je 2 x 2. Ale za to vie neskutočne ľúbiť.

  • 23. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 773x
  • 2
reklama
Cez deň chodím opitá

Eva Hoštáková

Cez deň chodím opitá

Ako taký vol. Len čo vstanem, som ešte triezva. Mám kopec nápadov, čo spraviť s dňom. Pozriem sa smerom von. Mám chuť začať deň naplno, ale chuť zostať v posteli je občas ešte chvíľu silnejšia. Premýšľam, čo budem robiť. Myšlienkami som na rôznych miestach. Keby ma vidíš, aktívnejšieho človeka by si ťažko našiel. Vtedy som skutočne triezva.

  • 3. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 756x
  • 2
Pre vysoké paneláky, premávku a hluk z ulice nevidím mesto …

Eva Hoštáková

Pre vysoké paneláky, premávku a hluk z ulice nevidím mesto …

Vstúpim na balkón cez drevené dvere ešte z minulého storočia, vidím to, čo by ma malo očariť. Moja cudzina v podaní Košíc a a jej krása, samota a moje myšlienky ... Taký je intrák pre cudzinca, ktorý je srdcom na letnej tráve pred svojím domom so svojím psom a s knižkou od svojho obľúbeného autora v ruke pozorujúc na nebi lietajúci kŕdeľ a užívajúc si pocit bezstarostnosti, pocit, že to je moje zázemie, o ktoré sa môžem oprieť, aj keď zrovna nepadám.

  • 3. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 906x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu